Slow Age, Vichy

středa 11. ledna 2017

Po oslavě 25. narozenin (kterou už má moje maličkost mj. dávno za sebou), si myslím, že je ideální čas na to, abychom se my holky zamyslely nad tématem anti-age -jak co nejlépe a nejúčinněji zamezit či zpomalit první známky stárnutí a cítit se a být co nejdéle happy&young. Jak tedy začít? Jako první účinné „opatření“ po pětadvacítce je dobré si pořídit do kosmetické výbavy oční krém. Rovněž je opravdu (ale opravdu!) důležité vyvarovat se známých prohřešků jako jít spát neodlíčená. Neodlíčená pleť totiž stárne 6x rychleji! Pamatujte si to, milé dámy, pokaždé při návratu z party, když budete mít tendenci jít okamžitě do postele.
Pokud se už (pomalu ale jistě) blížíte ke 30, je na čase k očnímu krému připojit i denní/noční péči. Ptáte se proč tak (relativně) brzy? Naše pokožka po 25. roku začíná ztrácet kolagen a stárne. Což je tak trochu špatná zpráva. Dobrou zprávou ale je, že díky všem dostupným produktům, které kosmetické značky nabízí, máme my samy ve vlastních rukou proces stárnutí a prostřednictvím kvalitní péře o pleť jej můžeme výrazně zpomalit.



 A právě značka Vichy přišla po 6 letém výzkumu na trh s novinkou SLOW AGE,jedná se o denní péči na pleť, která napomáhá zpomalovat známky stárnutí. Tato novinka byla uvedena na trh na podzim loňského roku a 50 vybraných čtenářek magazínu Elle ji mělo možnost otestovat na vlastní kůži. I když jsem se do soutěže o testování zapojila, nebyla jsem boužel vybrána, ale velmi příjemně mne překvapilo, že mi za pár dní domů přišel malý vzoreček krému se slevou 10% na koupi. Malá (3 ml) tubička krému mi vydržela na 2 použití, ale i za tak krátkou dobu mne stačila nadchnout (a navnadit), že jsem v prosinci neváhala a rozhodla jsem se pro její koupi. Jak a čím mne nadchla se dozvíte níže a pokud plánujete, nebo zatím jen uvažujete o její koupi, doufám, že Vám tato moje recenze alespoň malinko pomůže v rozhodování:-)


Pro koho je produkt vhodný, jak a kdy se aplikuje:
Vhodný pro všechny typy pleti, všech věkových kategorií. Aplikujte pravidelně každé ráno na vyčištěnou pleť (případně následně po aplikaci séra)

Vlastnosti:
Hypoalergenní, nekomedogenní a bez parabenů. Testováno na citlivé pleti. Dermatologicky prokázána účinnost. Působí na jemné linky až po vrásky, tmavé skvrny, ztrátu pevnosti až po ztrátu hutnosti

Co obsahuje:
Antioxidant baicalin (výtažek z kořene čínskéé rostliny, redukuje oxidační a zánětlivé procesy stárnutí pleti vyvolané UV zářením a znečištěním , bifidus (bifidus posiluje kožní bariéru) a vodu z Vichy.


Moje testování:
Slow-Age používám třetí týden pravidelně každé ráno (po ranní čistící masce), vyhovuje mi lehká, nemastná textura, která se rychle vstřebává (nemusím čekat příliš dlouho před aplikací make-upu) a má jemnou, příjemnou parfemaci. Neucpává póry a jsem moc ráda, že vyhovuje i mé citlivé pleti. Co se týče objektivní recenze ohledně vyhlazení vrásek, linek, tak Vám asi jako berná mince moc neposloužím, protože žádné (zatím) viditelné vrásky nemám, skvrny také ne.  Beru ho ale jako skvělou prevenci, která si myslím, že se nám holkám okolo 30 rozhodně vyplatí (nebudeme v pozdějším věku muset utrácet nekřesťanské peníze za jehly, skalpely apod.). Ráda bych také vyzdvihla a ocenila velikost balení, lahvička má 50ml, takže ho s klidem aplikuji nejen na obličej, ale i oblast krku a dekoltu. (Na tu bychom neměly nikdy zapomínat). A komu bych Slow-Age rozhodně doporučila? Všem ženám v rozmezí od 25 let do cca 45-50 let. Pokud je Vám okolo 50 či více (a čtete tento blog, tak jsem moc ráda!) a potřebujete řešit hluboké vrásky, doporučovala bych Vám spíše produkty, které obsahují složky jako je retinol, kolagen, zlato či kyselina hyaluronová. V případě, že je Vám okolo 20, tak si myslím, že ještě není třeba anti-age tolik řešit,  bohatě Vám postačí kvalitní hydratace a pravidelná péče o pleť. 


Složení: 
AQUA / WATER - HOMOSALATE - OCTOCRYLENE - GLYCERIN - ETHYLHEXYL SALICYLATE - BIFIDA FERMENT LYSATE - SILICA - ALCOHOL DENAT. - BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE - DIMETHICONE - ISOPROPYL LAUROYL SARCOSINATE - STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER - PEG-100 STEARATE - GLYCERYL STEARATE - TOCOPHEROL - SYNTHETIC WAX - PEG-8 LAURATE - CI 14700 / RED 4 - STEARIC ACID - DICAPRYLYL CARBONATE - STEARYL ALCOHOL - DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER - TRIETHANOLAMINE - MYRISTIC ACID - MYRISTYL ALCOHOL - SODIUM BENZOATE - PALMITIC ACID - PHENOXYETHANOL - AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE - ASCORBYL GLUCOSIDE - DISODIUM EDTA - CAPRYLOYL SALICYLIC ACID - CAPRYLYL GLYCOL - XANTHAN GUM - SCUTELLARIA BAICALENSIS EXTRACT / SCUTELLARIA BAICALENSIS ROOT EXTRACT - T-BUTYL ALCOHOL - CETYL ALCOHOL - PARFUM / FRAGRANCE. 

Kde koupit: 
V partnerských lékárnách Vichy, nebo prostřednictví oficiálního eshopu značky www.my-dermacenter.cz. Cena za produkt se pohybuje od 769 Kč/ 50ml.


Info- zdroj: Vichy.cz, my-dermacenter.cz, promotion v magazínu Elle.


Žádné komentáře

Okomentovat