The brow guide - no.2

neděle 22. ledna 2017

Dnešním postem chci navázat na včerejší článek (pro jeho zobrazení klikněte zde), kdy jsme se bavily (nebo bavili, pro případ, že by moje posty četli i pánové) o barvení a úpravě obočí. Abych toto téma dnes uzavřela, rozhodla jsem se, že Vám ukážu mé pomocníky, které denně používám na úpravu obočí. Pokud je ještě nemáte, věřte mi, že jejich nákupem rozhodně neprohloupíte, protože se Vám budou hodit v každé situaci, ať už máte nabarvené obočí a chcete jej pouze zafixovat a udělat tzv. "final touch", anebo potřebujete-li dát svému obočí tvar i barvu. Tak tedy dost řečí, pojdme se na ně radši podívat! 
Jeden z nejlepších produktů je pro mne jednoznačně Eyebrow gel z Lindexu, který obočí skvěle dobarví, vyplní místa, kde Vám obočí roste méně nebo téměř vůbec a hlavně skvěle drží (večer máte obočí pořád ve stejném "stavu" jako ráno). Další z věcí, které na tomto produktu oceňuji je i pohodlný aplikátor, se kterým se dobře pracuje. Gel se vyrábí ve třech odstínech (Clear, Light brown a Dark brown ) a je k dostání v prodejnách Lindex,(pozor, pouze v prodejnách, kde mají kosmetiku), nebo prostřednictvím e-shopu. Cena se pohybuje okolo 200 Kč. 



Další z věcí, kterou jsem si na obočí pořídila je Sada na obočí s voskem a hnědým pudrovým stínem zn. Avon. Postup je takový, že nejdříve nanesete pomocí aplikátoru vosk, poté obočí vytvarujete do požadovaného tvaru a následně na to použijete hnědou barvu. Přiznám se, že tuto informaci jsem zjistila až dneska (oops, i mistr tesař se někdy utne :D) a celou dobu jsem nanášela nejdříve barvu a poté fixovala voskem, což mi příjde více logické. Každopádně co mě na tomto produktu baví je odstín hnědého stínu, který obočí dodává pěkný přirozený vzhled i samotný vosk, který poměrně dobře fixuje. Dalším benefitem je, že jak vosk, tak i stín lze použít samostatně (což já dost často dělávám). A teď k tomu co mě tak trochu nebaví, je to přiložený mini- aplikátor, protože barvu rozpráší do všech světových stran, takže nechcete-li si po úpravě obočí znovu předělávat makeup, počítejte s tím, že se bez vlastního kvalitního aplikátoru neobejdete.

Mezi produkty, které jsem zkoušela jako první byl tento gel od Make me brow od Essence. A musím říct, že i po tom, co jsem v poslední době měla různé produkty high-end značek, řadím tento Make me brow mezi jeden z těch top. Ano, je to "kopírka" Gimme Brow od Benefitu a je třeba říci, že málokdy je kopie téměř srovnatelná s originálem, tady se to ovšem povedlo. Kartáček je super, obsahuje malá vlákna a tedy dokáže obočí dobře vyplnit, pigmentace je také naprosto fantastická. Cena je okolo 70 Kč a vybírat můžete ze 2 odstínů: 01 blondy brows (světlejší, vhodné pro blondýnky) a 02 browny brows (ten je určený nám, brunetkám). Už jste ho zkoušeli? Pokud ne, tak Vám zaručuji, že tohle je ten super "kauf", který je k mání (skoro) v každé drogerii. 

Zobrazování obrázku 20170121-1768570128.jpg

Poslední můj úlovek, o kterém Vám chci napsat je sérum na řasy s kofeinem Over Night Coffein Serum od Alverde (k dostání v dm). Upřímně, ke značce Alverde jsem si za ta léta, co navštěvuji dm vztah moc nenašla a  90% jejich výtvorů, které jsem vyzkoušela, mne zklamaly na plné čáře. Toto sérum je však světlou výjimkou a moc ráda mu udělám reklamu. Primárně je určen k večernímu použití jako výživa pro řasy, já ho ale používám občas i ráno před aplikací řasenky a oceníte ho také v případě, že jste nedávno sundaly umělé řasy, nebo si často lepíte umělé a chcete (potřebujete) řasům dopřát větší komfort a výživu. V poslední řadě jsem zjistila, že se toto průzračné sérum hodí i na obočí, jelikož dobře fixuje a tvaruje, takže je ideální na dny, kdy nepotřebujete řešit tónování a chcete obočí jen pěkně vytvarovat a lehce zafixovat.

A jaké produkty na obočí máte ve svých kosmetických taštičkách Vy? 

Žádné komentáře

Okomentovat