BEAUTY OBLÍBENCI PROSINEC

úterý 3. ledna 2017


Hezký mrazivý den, další TOP 5 s těmi nejlepšími objevy a nákupy je právě zde.  Uvařte si kávu (nebo čaj) a podívejte se, co mne nejvíce zaujalo :) 

Noční péče Andělská tvář, Havlíkova Přírodní apotéka, 417 Kč
O mé (never-ending) lásce ke všem produktům z Havlíkovy Apotéky už jistě víte a pochopitelně ani tento produkt není výjimkou. Nebýt moc milé paní prodavačky v kamenné prodejně v Karlových Varech, zřejmě bych tento zázrak objevila o trochu později, neboť jsem skoro celý loňský rok na noc používala výhradně Skinoren ( krém pro problematickou či aknózní pleť, k dostání ve volném prodeji v lékárnách) plus jednou či dvakrát do týdne noční masku, nebo olej. 
Andělská tvář pokožku krásně hydratuje + navíc obsahuje kyselinu hyaluronovou, která na sebe váže vodu, zlepšuje texturu pleťi a vyhlazuje vrásky. Používání je vhodné pro suchou, dehydratovanou a stárnoucí pleť.

Lesk na rty Color Riche Extraordinaire, odstín 100 Mezzo Pink, L´oréal Paris 250 Kč
Přiznám se, že postupem času jsem spíše „rtěnková“ než lesková. Rtěnek mám ve své sbírce asi přes 30, zatímco lesků opravdu jenom pár. U tohoto lesku mne ale zaujalo jeho olejové složení, a proto jsem se rozhodla pro jeho koupi. Po nanesení mám pocit, že je to taková rtěnka s výživným balzámem na rty. Dalším plusem, který doceňuji je, že ani trochu nelepí.

Extra výživný kompenzační krém Eau Thermale Avéne, Avéne, 689 Kč
O tomto krému Vám chci napsat proto, že si myslím, že by mohl býti dobrou volbou pro Vás všechny, kteří nemáte žádné problémy s pletí, neřešíte pupínky ani anti- age, ale chcete pokožku především dobře vyživit a hydratovat. Já jsem ho pořídila k Vánocům své babičce, která má velmi suchou pleť a řeknu Vám, že je z něj babi po pár dnech přímo nadšená. Další výhodou je, že ho můžete používat jako denní i noční krém. Navíc je hypoalergenní, nekomedogenní a vhodný i pro tu nejcitlivější pleť.

Lak na nehty 60s, Maybelline, odstín 51, 60 Kč
Bílá na nehtech mne baví už dlouho. Co mne ale nebaví vůbec jsou bílé laky, které buď vypadají jako balakryl, nebo naopak mají natolik špatnou pigmentaci, že je potřeba je vrstvit. To ale není případ Coloramy od Maybelline. Lak má výbornou pigmentaci a k tomu hodně slušnou výdrž, vydržel mi skoro neporušený po dobu 5 dní (s podkladovým lakem, dvě vrstvy laku a top coatem).

Deodorant Roll-on Sensitive, fenjal, 70 Kč
Při hledání toho „pravého“ deodorantu se člověk může doslova zpotit, zvlášť hledáte-li ho v běžné drogerii. Vloni jsem poprvé zajásala v dm, když jsem uviděla roll-on značky Alverde, který je bez parfemace a hliníkových solí. Zklamání přišlo následující den přibližně hodinu po jeho použití, jelikož se dostavil pocit, že jsem na deodorant zapomněla. Díky této zkušenosti jsem se opět vrátila ke klasickému spreji Dove Original a po ničem jsem dál nepátrala.
 Roll-on od fenjalu se mi dostal do ruky až letos o Vánocích, kdy jsem ho dostala pod stromeček. Vzhledem k mým předchozím zkušenostem jsem byla vůči němu mírně skeptická, nicméně mne velmi (mile) překvapil. Parfemace je velmi jemná, obsahuje ovesný výtažek a pokožku zklidňuje díky obsaženému alantoinu. Navíc v něm nenajdete žádné hliníkové soli a je vhodný i pro citlivou pokožku. Palec hore.

Žádné komentáře

Okomentovat