Beauty must haves - zn. DO VARŮ

úterý 27. června 2017

Krásné úterý moji milí, o své lásce pro Karlovy Vary jsem Vám už tuším několikrát psala a nemohu jinak než se o ní zmínit zas a znovu, jelikož se můj dlouho očekávaný den D a hodina H pomalu a jistě blíží a odjezd MFF je doslova a do písmene za rohem. Letos poprvé to však bude odjezd poměrně hektický (vzhledem k tomu, že se ve čtvrtek ve večerních hod. vracím ze služební cesty domů a v pátek ráno vyrážíme na západ...), a tak jsem balení věcí nechtěla ponechat na poslední chvíli a udělala jsem si pro jistotu během minulého víkendu seznam věcí, které nesmím zapomenout. Je samozřejmé, že právě nejvíce místa zabere (nejen na papíře) kosmetika a tak bych vám dnes ráda ukázala pár z mých beauty statements, které už čekají na to, až je zabalím a kdo ví, třeba poslouží jako inspirace také vám (kteří se také na 52. ročník Festivalu chystáte...). Tak jdeme na to …. ?



Jakýmsi základem a must have produktem č. 1 (kromě skin – care kosmetiky) jsou textilní masky, které „nakopnou“ a rozzáří i sebevíc unavenou pleť, a tak si beru na každý den jednu. Na obrázku můžete vidět Cell Sheet masku s rýžovým extraktem - Missha a k ní si ještě přibalím moji oblíbenou hydratační textilní masku Balea a lotosovou sheet masku ze Sephory. A když jsme u masek, nesmím opomenout také ty noční (nevím jestli je ok je nazývat noční, když si je budu aplikovat v ranních hodinách, ehm) – opět i u těchto masek zůstávám věrná Sephoře plus navíc ještě konečně otestuji noční krém Aqualia Thermal Night Spa - Vichy, který se dá použít buď jako noční krém či v silnější vrstvičce jako noční maska. Abych své pleti dopřála „něco“ navíc, rozhodně si ještě vezmu sérum Skin Perfetion – L´oréal a pro strýčka příhodu také škrabošku na oči, člověk nikdy neví, kdy se může hodit …. :)

U vůní obvykle rozlišuji zda – li ji používám na den či verčer, to však neplatí u Sun di Gioia – Giorgio Armani, do které jsem se zamilovala hned po prvním přičichnutí. Tato kráska v oranžovém flakónku, který je typický pro vůně di Gioia, je plná slunce, tepla a exotických tónů a tak se s přehledem se dá kamkoliv a kdykoliv – do Varů je tedy ideální volba :) 

 
Poměrně obsáhlou část kufru mi každoročně zabírá dekorativní kosmetika – letos jsem se rozhodla, že si povezu opravdu prověřené produkty a tak jsem nakupovala poměrně s rozmyslem (na rozdíl od let předchozích :D). Co mi tedy za žádných okolností nesmí ve Varech? :) 


Na den je to make up HD Liquid Coverage Foundation - Catrice, večer pak Double Wear od Estée Lauder, který mi zaručí společně s korektorem ze stejné řady dokonalé photoshopové krytí a hlavně long – lasting effect.
I když přes rok contouringu moc (vlastně vůbec) neholduji, ve Varech je všechno jinak, a proto jsem si pořídila paletku konturovací paletku Definition Trio For Face – Lindex, která musím říct, že vypadá velmi slibně! A abych opravdu zazářila, musím si ještě do své „výbavy“ přibalit rozjasňujíí Strobing Stick - Maybelline.




U večerního líčení obvykle preferuji výrazné linky (a umělé řasy), abych kýženého výsledku docílila, spoléhám se již druhým rokem na voděodolné linky Superliner - L´oréal, mají skvělý přesný aplikátor a nehrozí tedy, že bych byla počmáraná či rozmazaná. Poslední beauty must – have vás asi moc nepřekvapí, je jím klasická červená rtěnka Rouge Ecstasy Armani, která je alespoň pro mne naprosto nadčasovou záležitostí, která se hodí jak na party, tak do kina nebo na procházku po kolonádě.


A to už je pro dnešek vše … mějte se moc krásně a uvidíme se v pátek ve Varech! Vlastně ještě předtím tady na blogu a pak už let´s get started :)

1 komentář

  1. Ttyjo na mff byyc se jednou fakt rrada poodivala :) a textlni masku jsem sited kooupila prvni. Od garnieru tak jsem zvvedava.

    OdpovědětVymazat