Beauty oblíbenci - květen

neděle 4. června 2017

Krásnou neděli vám přeji, ani nevíte jak moc jsem se na dnešní oblíbence těšila! V  květnu jsem totiž objevila zase pár (dobře, bylo jich více než pár ...) produktů, do kterých jsem se ihned po první aplikaci zamilovala a tak vám je musím v dnešním článku ukázat :)  



1. KYSELINA HYALURONOVÁ, ALISSA BEAUTÉ

A začneme rovnou se skin-care, koncentrované sérum s kyselinu hyaluronovou od italské značky Alissa Beauté mám doma už pěkně dlouho a nikdy jsem ho moc nepoužívala - což teď zpětně vůbec nechápu! Kyselina hyaluronová totiž skvěle funguje proti vráskám a navíc její molekuly na sebe dokáží vázat molekuly vody, takže je zároveň skvělá pro své vysoce hydratační schopnosti, které vám za sebe mohu jen a jen potvrdit, po týdnu jejího používání mi úplně zmizela suchá místa kolem nosu a očního okolí. Od minulého měsíce tento roztok používám pravidelně 2x denně (ráno a večer) stejným způsobem jako sérum a musím vám říct, že moje pleť si píská :)
 

2. AVOKÁDOVÝ OLEJ, HAVLÍKOVA APOTÉKA

V květnu jsem se v rámci večerní skin-care rutiny vrátila ke starmu dobrému avokádovému oleji. O něm už na blogu řeč byla, nicméně pokud vám tento článek utekl, (můžete se k němu vrátit zde), napíšu vám sem o tomto pokladu alespoň pár řádků :-) Avokádový olej patří mezi přírodní antioxidanty, chrání naše buňky před oxidačním stresem a účinky volných radikálů. Obsahuje vysokou hladinu nenasycených mastných kyselin a má silné hydratační účinky. Primárně se proto hodí pro suchou, citlivou či unavenou pleť – nicméně já mám pleť smíšenou a funguje na mojí pleti naprosto skvěle. Mastné pleti bych ho ale mmoc nedoporučovala – pro tu je vhodnější hroznový olej, který patří k tzv. suchým olejům. A jak avokádový olej používám? Po večerním odlíčení použiji 4-5 kapek oleje, které vmasíruji do navlhčené pleti (víte o tom, že oleje pleť všeobecně vysušují a tak je nutné je aplikovat na navlhčenou pokožku?) a je to, skvělé výsledky jsou po použití tohoto zeleného zázrak ráno po probuzení 100% zaručeny!

PS: Avokádový olej se dá i skvěle použít (hlavně během zimnícch měsíců, kdy je naše pleť často vysušená) jako maska. Cca 5 - 6 kapek olejíčku nahřejte zhruba 30s v malé misce v mikrovlné troubě a aplikujte na oblast obličeje, krku a dekoltu. Po cca 20 - 30 min smyjte vlažnou vodou, anebo vmasírujte zbytky oleje do pleti. 


3. MAKE - UP MATTE BEAUTY PERFECTION, TREND IT UP

Jsem vždy moc ráda, když v drogérii narazím na make- up, který funguje a já se následně o tuto radost můžu podělit i tady na blogu. Se značkou Trend It Up mám zatím jen ty nejlepší zkušenosti, které se ještě v květnu rozrostly o zkušenost s jejich make-upy, na které jsem slyšela vesměs kladné recenze, takže jsem si řekla proč je nevyzkoušet. 
Vybrala jsem si matující make- up Matte Beauty Perfection (odstín 020) v černé tubě, který bude podle mého názoru vyhovovat smíšené a mastné pleti, nicméně vzhledem k jeho lehké textuře (která není u matujících makeupů až tak obvyklá) si myslím, že by teoreticky mohl sedět i „sušinkám“. Speciálně lehkou texturu tohoto make-upu velmi oceňuji, protože nedělá efekt masky a na pleti působí velmi přirozeně, pro skvělé zapracování do pleti se na jeho aplikaci hodí štětec na make – up nebo BB (zkr. beauty blender).
Krytí má tento make - up střední, zakryje menší nerovnosti, žilky apod., avšak počítejte moc s tím, že by zakryl i pupínky – na ty budete potřebovat korektor. A jak je to s jeho výdrží? Na mé (smíšené) pleti vydrží celý den, za předpokladu, že si následně po jeho aplikaci zafixuji T-zónu transparentním fixačním pudrem (používám Magix - Avon). Když jsem jednou ráno tento krok vynechala, byly během dne nutné menší úpravy, protože se mi během odpoledne začala cekem dost lesknout T- zóna.  


4. MASTER STROBING STICK - MAYBELLINE

Kdybych si měla vybrat pořídit jen jeden rozjasňovač, rozhodně si vyberu Master Strobing Stick od Maybelline (odstín 200 medium-nude-glow), protože je to jeden z nejlepších produktů, které jsem zatím vyzkoušela. Tato tyčinka totiž pleť rozjasní vždy přesně podle mých představ (dělá opravdu přirozený glow- efekt, takže se nebojte, že po aplikaci budete vypadat jako chodící disko koule), vydrží celý den a navíc má super praktické balení. Byla to prostě love at first sight, která navíc obstojí i v porovnání s "kolegy" z high-end kategorie :)



5. RTĚNKA COLLECTION EXCLUSIVE BY FREIDA, L´ORÉAL PARIS

Ano, máte pravdu, o této cyklámenové rtěnce od L´oréalu jsem vám nedávno psala (celý článek si můžete přečíst zde), ale jelikož patřila v květnu k mým opravdu velkým oblíbencům, nemohla jsem jí sem prostě nedat, její barva, textura a výdrž této je prostě jedním slovem úžasná! 


A jaké produkty jste si oblíbily v květnu vy?:)


2 komentáře

  1. To s tím olejem si mě teda překvapila! Děkuju moc za radu! Krásný článek a úžasné fotky jako vždy! <3 Zakoukala jsem se do té rtěnky! Asi se na ní budu muset zajít do drogerky podívat! :D Já jsem si v květnu oblíbila rozjasňovač od Makeup Revolution v krásné růžovofialové barvičce! Ach! Je fakt nádhernej! <3 :D :*
    S láskou
    ♥ JORIES ♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Avookadovz olej je topka <3

    OdpovědětVymazat