testování rimmel řasenek

pondělí 24. dubna 2017
Narovinu přiznávám, že co se týče nákupů řasenek, preferuji poslední dobou raději ty z parfumerií. Mezi mé oblíbené řasenky patří třeba kultovní BTS (Better than sex) od Too Faced  nebo Outrageous curl ze Sephory. Naopak vybrat si v drogériích pro mne bývá oříšek a když už se tak stane, většinou vždy skončím u stojanu Rimmel nebo L´oréal. A protože se mi za poslední dobu doma hned tři "rimmelky" nashromáždily, vznikla super příležitost vám o nich napsat....Která řasenka z nich byla top/ not? 

your image
Řasenka, kterou jsem si moc oblíbila a ke které se plánuji ještě v budoucnu na 100% vrátit je Wonder Full Wake Me Up s výtažkem z okurek a vitamíny E A B5 (panthenol). Nejvíce rozhodujícím faktorem pro její koupi pro mne byl tvar jejího kartáčku (ála přesýpací hodiny) a musím říct, že s kartáčkem (který nejen že dobře vypadal) se i naprosto fantasticky pracovalo! Řasy už při aplikaci první vrstvy pěkně obarvil, oddělil, natočil a prodloužil (aniž bych použila kleštičky!). Dalším plusem bylo, že mi řasenka za celou dobu používání řasy ani jednou neslepila a vydržela v perfektním stavu po celý den -neobtiskávala se a ani nerozmazávala a navíc ještě skvěle voněla (ne náhodou) jemně po okurkách! Shrnutí: I když jsem na tuto řasenku četla původně u jiných blogerek negativní recenze, já ji rozhodně řadím k těm lepším produktům, na které můžete v drogériíích narazit ...ale znáte to, sto lidí, sto chutí :-) 

your image
Volume Flash Scandal Eyes budete buď absolutně milovat nebo nenávidět, víc možností asi není. Já jsem se zařadila bohužel do druhé skupiny, přesto že jsem se fakt snažila, nepodařilo se mi "zžít" a naučit se pracovat s jejím obrovským kartáčkem. Ten sice dodal řasům slušný objem, který sliboval, ale to bylo asi také to jediné plus ještě spolu s příznivou cenou (tuším, že cena byla v akci okolo 100 Kč). A teď k záporům, jak jsem vám už napsala, zásadní problém pro mne byl právě kartáček, se kterým se mi obtížně pracovalo (někdy jsem měla až skoro strach, abych si nevypíchla oko), řasy se při nanášení barvy často slepovaly a během krátké doby používání mi navíc řasenka začala během dne opadávat a dělat černé šmouhy pod očima, takže jsem se po pár takových "zážitcích" vrátila k osvědčené klasice v podobě BTS a nákup Scandal Eyes bych už nezopakovala.

your image
U řasenky Wonder Full s arganovým olejem jsem měla z počátku obavy, jak se skamarádím s jejím silikonovým kartáčkem (přeci jen mám radši ty klasické). Ten mne ale musím říct velmi příjemně překvapil, protože se s ním pracovalo jedna radost ! (narozdíl od Scandal Eyes) Řasy hezky pročesal, oddělil, avšak co mi na ní tak trochu vadilo bylo, že i po druhé (třetí) vrstvě byla stále nevýrazná a vypadalo to, že skoro žádnou řasenku nemám, takže bych ji tímto neodepisovala, ale doporučila těm z vás, které upřednostňujete spíše přirozený vzhled a nevyžadujete od řasenky wow efekt (ten se v tomto případě alespoň u mne nekonal).  


A to je dnes vše, pokud budete chtít, napište mi, jaké řasenky nejraději používáte Vy? Mějte se krásně a brzy tady na blogu opět na viděnou! 
your image


Žádné komentáře

Okomentovat